Kiemelt cikkeink
Szinte minden csoportszobában megtalálható a várakozás dekoratív kelléke: az adventi koszorú. De vajon tudjuk, hogy mit jelképez a koszorún a négy gyertya? Miért pont lila színűek hagyományosan?
Már elérhetők a XXVI. Országos Közoktatási és Szakképzési Szakértői Konferencia óvodai előadásainak prezentációi.
|
Lektor: Szombathelyiné dr. Nyitrai Ágnes főiskolai docens
Kattintson ide a további részletekért!
Az OviAdmin korszerű online óvodai adminisztrációs rendszer, amely intézményi sajátosságokra szabható, és egyaránt használható az önkormányzati, illetve a magánóvodákban is.
Megoldást kínál az óvodák számára, hogy megfeleljenek a nyilvántartási és dokumentációs kötelezettségeknek. A hatályos jogszabályoknak megfelelő irat- és dokumentumtár, feladatkezelő rendszer, költségvetés-tervező és statisztikák révén jelentősen megkönnyíti az óvodapedagógusok és az óvodatitkár munkáját is.
Tartalmaz elektronikus adatbázist, naptár és üzenetküldő modult, segíti a fenntartói adatszolgáltatást, az óvodák mindennapi ügyvitelét. A KIR-ben rögzített adatok beemelhetősége az adatrögzítést könnyíti meg, az OviAdminban rögzített adatok összesítése a KIR STAT-nak megfelelő formában, különböző szűrők mentén kereshető formában történik.
A mérési-értékelési rendszer a gyerekek fejlődését nyomon követő, az adatok és a fejlődési ütem rögzítésére szolgáló eszköz és módszer, amely az egyes gyermekekre vonatkozó adatokat a csoport összességére is levetíti. A minden OviAdmin előfizető számára elérhető, új online mérési-értékelési rendszer két önálló megfigyelési szempontsort is alkalmaz a gyerekek fejlődésének rögzítésére. A 20/2012. (VIII. 31.) EMMI-rendelet 63. §-a szerint a pedagógusnak a gyerek fejlődéséről rendszeresen tájékoztatnia kell a szülőket. A szülők tájékoztatása és az eredmények kiértékelése is online történik, könnyen, gyorsan, és valamennyi fejlődési területet lefedve. Az értékelés a csoportra is levetíthető, így a pedagógusok portfóliójához is felhasználható a csoportprofil megírásakor.
Az OviAdmin rendszeren belül, új, önálló menüpontban található dokumentumok, segédletek és feladatkezelő táblázatok, amelyek az óvodatitkár és az óvodavezető együttműködését segítik, valamint az óvodatitkár által nyújtandó adatszolgáltatást (például a fenntartónak) teszik könnyebbé. Átfogja az óvodatitkári feladatokat, dokumentumsablonokkal, feladatkezelő-rendszerrel és beépített emlékeztetővel segítve az óvodatitkárok munkáját.
Az egy fenntartóhoz tartozó óvodák és tagóvodák rendszerének együttes elérése, adatainak összesített kimutatása révén a hálózat és a kényelmes kapcsolattartás is megvalósul.
Az OviAdmin rendszerében tárolt adatokhoz csak az arra jogosultak férhetnek hozzá, a különböző adatokat jogosultsági szinteken kezeli.
Segítségével az óvoda kötelező dokumentumai megfelelnek a hatályos jogszabályoknak, a statisztikák könnyen elkészíthetők, a fenntartóval és a szülőkkel történő kapcsolattartás gyors és egyszerű, dokumentum- és nyomtatványmintáinak, valamint adatbázis-folyamatainak révén a teljes óvodai ügyvitel kezelésére alkalmas.
Mindezt ráadásul egyszerűen, jelentős informatikai háttértámogatás nélkül, egy bárhonnan elérhető online felületen keresztül, amelynek használatához mindössze egy számítógépre és internetkapcsolatra van szükség.
Folyamatok, amelyek adminisztrációját megkönnyítheti az OviAdmin segítségével:
- intézményi adatok, valamint az óvodába járó gyermekek és az óvodai csoportok adatainak rögzítése,
- a gyerekek egyéni fejlődésének mérését-értékelését dokumentáló rendszer biztosítása,
- felvétel, át- és beiratkozás adminisztrációja,
- iskolába bocsátás adminisztrációja,
- napi dokumentációs kötelezettségek (például hiányzás nyilvántartása) teljesítése, csoportnapló alapvető adatinak rögzítése
- dokumentumok generálása előre elkészített sablonok alapján (pl. szülői értekezlet jegyzőkönyve),
- körlevél generálása munkatársak vagy szülők számára,
- iratok és szabályzatok létrehozása, mentése és tárolása (mintadokumentumok alapján, például Pedagógiai program, SZMSZ, szülői szervezet dokumentumai).
Az OviAdmin online adminisztrációs rendszer szakértői
- Szombathelyiné dr. Nyitrai Ágnes főiskolai docens,
- Lukács Lászlóné, óvodavezető, köznevelési szakértő, tanfelügyelő,
- Rozmis Attiláné, köznevelési szakértő, Oktatási Hivatal,
- Vass Katalin, óvodavezető, köznevelési szakértő, tanfelügyelő.
Referenciaóvodáink
- Palotai Vadvirág Óvoda, Budapest, XV. kerület,
- Margaréta Óvoda, Budapest, XVI. kerület,
- Kispesti Napraforgó Óvoda, Budapest, XIX. kerület.
Kapcsolódó térítésmentes szolgáltatásaink az előfizetés ideje alatt
Az OviAdmin rendszer előfizetésével nem csupán egy adminisztrációs és dokumentációs rendszer vásárol meg, Önnek és munkatársainak ugyanis egy évig lehetőségük nyílik további kiegészítő szolgáltatásaink díjmentes igénybevételére is:
- Részvételi lehetőség évente egy, a Pedagógus-továbbképzési Akkreditációs Testület által minősített online képzésen, 1 fő részére kreditpont gyűjtéssel: Korszerű óvodavezetés a köznevelés új rendszerében, Agresszió- és konfliktuskezelés az óvodában, Személyiségfejlődés és –fejlesztés az óvodában. (Választható PAT-os képzéseink folyamatosan bővülő listáját megtalálja a termékoldalon.)
- Részvételi lehetőség 2 fő részére köznevelési konferenciáinkon, ahol az állami oktatásirányítás mellett az oktatási szakma legnevesebb szakértőit hallgathatják meg a szakterület legfontosabb kérdéseiről. (Élő, online közvetítés révén is nyomon követheti, amennyiben személyes részvétele akadályba ütközik.).
- Köznevelési témájú előadásaink videó- és prezentációs anyagának hozzáférése archívumból.
- Előfizetőink online nyomon követési lehetőséget kapnak Tanácsadói Napunkjainkhoz, amelynek keretében online kérdezhetnek szakértőinktől olyan, az intézményvezetőket és a pedagógusokat érintő témákban, mint például a minősítési eljárás, a tanfelügyeleti rendszer, az önértékelés, az életpálya-modellben való előlépés, a foglalkoztatás, a kötelező adminisztráció.
- Tanácsadás - online űrlap kitöltésével a „Szakmai tanácsadás” menüpontban a termékoldalon. Szakértőink, akik maguk is intézményvezetők, köznevelési szakértők, három munkanapon belül válaszolnak a feltett kérdésekre, tanácsokkal látják el a pedagógusokat.
Mindezen térítésmentes szolgáltatásainkat továbbra is igénybe veheti, amennyiben az előfizetési év lejárta után is előfizetőnk marad.
Kiadványunk termékoldalának elérhetősége: https://oviadmin.hu
„Nagy könnyebbség, hogy egy felületen láthatom valamennyi óvodám adatait. Az OviAdmin nemcsak a kapcsolattartást és az ellenőrzést könnyíti meg, hanem a statisztikák és a kimutatások készítésében is nagy segítséget nyújt.”
Fodor Sándor, osztályvezető, XV. Kerületi Polgármesteri Hivatal
„Az OviAdminnal könnyen és gyorsan elkészíthetem intézményem dokumentumait. A biztonságos hozzáférések és a korszerű kapcsolattartás is nagyban megkönnyíti a szülők és a fenntartó tájékoztatását. Az OviAdmin használatával órákat takarítok meg, amit a pedagógiai folyamatok szervezésére fordíthatok.”
Vass Katalin, óvodavezető, köznevelési szakértő, tanfelügyelő, Budapest, XIX. kerület
„Az OviAdmin mérési-értékelési rendszerével és a fejlődésnaplóval a csoportom fejlődésének nyomon követése és az értékelés dokumentálása is egyszerűbbé vált, ráadásul beemelhettem a portfóliómba, valamint a pedagógiai-szakmai ellenőrzésen is előnyként értékelték.”
Horváth Zsófia, óvodapedagógus, Pedagógus II.
„Az OviAdmin a KIR-ben mentett adatok beemelésével, a keresési és listázási lehetőségekkel hatékonnyá, gyorssá és könnyen kezelhetővé tette az adminisztrációt.”
Czakó Rita, óvodatitkár, Budapest
Megrendelem az OviAdmin óvodai adminisztrációs és dokumentumkezelő rendszert,
díjmentes akkreditált továbbképzéssel.
Az éves előfizetés teljes ára: 29 900 Ft + áfa (bruttó 37 973 Ft)
- Előfizetem
- Kipróbálom
- Bővebb tájékoztatást kérek