Hatékony adminisztráció az OviAdminnal
Az OviAdmin online adminisztrációs rendszer elkészült, a teljes óvodai adminisztráció és feladatkezelő elérhető! Könnyítse meg a dokumentálást, és takarítson meg időt!
Mint már Ön is tapasztalhatta a demóverzió használatakor, hogy az OviAdmin online adminisztrációs rendszer elkészült, a teljes óvodai adminisztráció és feladatkezelő elérhető! Ha még nem próbálta ki az OviAdmint, regisztráljon most, és tesztelje rendszerünket 15 napig teljesen díjmentesen! Érdeklik az előfizetési lehetőségek? Tudjon meg többet az OviAdminról innen! Ha Ön már előfizetőnk, kezdje el a munkát a hatékony és könnyen kezelhető OviAdmin adminisztrációs rendszerrel! Így az újévben kevesebb idejét fogja elvenni a dokumentálás! Mentett adataihoz hozzáférhet bárhol és bármikor! Küldje ki az OviAdmin rendszer többi felhasználójának a jelszót egyetlen gombnyomással!
A fenti felhasználók jogosultságai (tehát hogy milyen dokumentumokhoz férhetnek hozzá) a rendszerben automatikusan működnek, a törvényi előírásoknak megfelelően kerültek beállításra. Ön mint óvodavezető jogosult az OviAdmin rendszerhez való hozzáférések kiküldésére. Elég, ha az új adatok felvitelekor az „Online hozzáférés kiküldése” mezőt beikszeli, és a rendszer automatikusan továbbítja a felhasználónevet és a jelszót tartalmazó e-mailt a megadott címre.
Reméljük, hogy hatékonyan tudjuk segíteni Önt mindennapi munkája során!
|